Hej mitt Glitterland!

Oj, det har varit några intensiva dagar nu.
Inte mycket skrivet här under dom, men jag har en hel del att visa och berätta så det kommer mycket under dom närmsta dagarna :). Vädret, är ju inte riktigt som man skulle önska just nu... och det är väldigt upp och ner.. ena dagen regnar det och andra dagarna fryser det till. Ibland kommer det lite snö men den försvinner fort. Man vill ju ha ett lagom tjockt lager med snö typ en 10-20 centimeter sådär. Det vill jag ha när det är jul :), inte efter! Vi får väl se om det blir så till julafton ;). Så länge håller jag i alla fall till godo med det jag får. Härom kvällen hade allt det blöta fryst till  ordentligt och hela min värld glittrade så galet mycket så man blev alldeles till sig! Är ju mycket coolare i verkligheten men bilderna ger i alla fall lite känsla för hur det var.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: