Julinköp under Året - Del 1!

Hej alla och Glad Andra Advent!
Tänkte att jag skulle visa lite julgrejer som jag har samlat på mig under året, det mesta är second hand och loppis. Det är ganska mycket så tänkte att jag visar i omgångar.
 
Detta är lite som en översiktsbild där det mesta är med :). Men vi ska gå in lite närmre på varje sak i olika inlägg då som sagt.
 
 
Köpte dom här fina Pepparkaksburkarna på "Tradera" för 40 kronor styck. Älskar den röda skimrande färgen och dom guldiga små kronorna!
 
 
På loppis hittade jag ett helt gäng med pepparkaksformar tror jag betalade 10 kronor för allihop!
 
 
Den har söta burken (plus tre andra) fyndade jag för 22 kronor på "Tradera". Tomteformen fick jag på en loppis av en snäll kvinna, hon påpekade också att det inte bara var en tomte utan en fågel också. Ser ni :)? Dom andra formarna är från gänget på bilden ovanför.
 
 
 Fina grejer och jag är svårt nöjd :)! Tittar närmre på dom andra grejerna i kommande inlägg :)!

Kommentera här: