Lucia Morgon!

❤ Hej allihopa! Hoppas att ni hade en fin Lucia i Torsdags! ❤
Jag firade mest Lucia på morgonen. Kunde inte sova så bra på natten, så gick upp tidigt och gjorde lite måsten som jag låg och stressade över.. När jag var klar va klockan runt 07.00 och jag såg att det snöade ute! Gick ut och tog några bilder. Sen tänkte jag att jag lika gärna kunde äta frukost eftersom att jag redan var uppe. Så jag gjorde det och tittade Lucia tåg på tv. Jag hade tänt Mammas julstjärnor och ljusstakar, tänt ljus och tagit med mig filtar till soffan. Jag frös så då är det ju fruktansvärt mysigt att vira in sig i en stor filt! Min hund låg bredvid mig ❤ och jag hade te och lussebulle till frukosten, så det blev faktiskt den bästa Lucia morgonen på många år 😊!
 
Vitt på marken äntligen!
 
 
Så fint att den kom just på Lucia
 
 
Vackert!
 
 
Såg på Luciafirande på svt 2
 
 
I skenet från denna bland andra. (Så fin, avis på den)
 
 
Såg lite lussefirande på tv4 också
 
 
Det var inbakat i "Nyhetsmorgon". 😋
 
 
Min Älskling 😘
 
 
Frukost i skenet av levande ljus
 
 
När det började ljusna, snöade det fortfarande
 
 

Kommentera här: