Andra Advent!

Ja igår tände vi ju andra ljuset.
Fint nog så var marken lite vit här i mitt område :). På kvällen satt jag inne och myste i ljusskennet från adventsstaken, med glögg och ett par pepparkakor med brieost. Såg två julfilmer under dagen och kvällen "Northpole" och "A bride for christmas". Den senare har jag sett förrut. Båda är lite "b" sådär.. förutsägbara och lite för glättiga liksom, men jag har sett värre, så kollade ändå, vill ju typ bara se julfilmer och program nu ;) :). Hoppas att ni hade en fin Advent! ♥
 
Snö! Härligt för det är nu man vill ha det! Innan jul eller inte alls brukar jag säga :).
 
 
Ljus två är tänt och myset kan börja.
 
 
Vovven låg i soffan med sin kille och sitt lilla barn ;) :) ♥
 
 

Kommentarer:

1 Maries strålande jul:

Mysigt med snö! Vi har också fått pyttelite. Nu vill man kunn bromsa tiden fram till jul!

Svar: Ja eller hur :). Här har det regnat och snöat i omgångar hela natten och dagen nu, så det är lite glesare med snö men finns ändå kvar i alla fall :). Ja verkligen går alldeles för fort när man är vuxen :(, men man får väl försöka att ta vara på tiden så gott man kan :/ :).
Sandra RD

Kommentera här: