Första December!

Ja idag var det äntligen Första December!
Eller... När jag skriver det här har klockan gått över midnatt och det är tekniskt sätt Andra December och Första Advent, men det tar vi när vi vaknar i morn :). Skrev ju i mitt tidigare inlägg att veckan skulle ägnas åt julförberedelser (bland annat), Har gått sådär. Har blivit rätt mycket av det där "bland annat".. Ni vet hur det kan va. Har hunnit lite i alla fall och så har jag köpt några julklappar till. Så skönt att det flyter på liksom 😊!
 
På förmiddagen (blev lite sent uppvaknande..), gjorde jag i ordning lite lunch-frukost, dukade upp på en julig bricka, tände ljus och åt i sängen framför Julkalendern. "Storm På Lugna Gatan" heter ju julkalendern i år och att döma av vad jag hört och sätt än så länge tror jag att den kommer bli bra 🤓. Vad tror ni?
 
 
Frukostmys
 
 
Är det Första December så får man äta en lussebulle 😉
 
 
Ljuset hade jag i lycktan som är döpt  till "Snöbollen", såklart! 😀
 
 
Mitt söta Sällskap ❤
 
 
I morn (idag..), blir det minst lika mysigt med Första Advent, glögg och julpyntning!

Kommentera här: