Snart är det Jul!

Hej! Äntligen kan man börja "jula" lite smått :)!
Är ju December och Första Advent i helgen som bekant (Yaaay) 😄❤! Tänker ägna veckan åt julförberedelser (plus lite annat också såklart), och så börjar det på riktigt med allt julmys till helgen!
 
Det här ska jag göra i veckan!
 
♥ Skriva att-göra-lista, inköpslista och önskelista.
 
♥ Planera lite utav dom juliga inläggen som kommer dyka upp här under december.
 
Tänka på vad jag vill hinna med under julen.
 
Handla förlängningssladd till ute-belysningen, små glödlampor och lite godsaker till Advents myset.
 
♥ Städa
 
♥ Putsa fönster åt både mig och Morfar.
 
♥ Sätta upp julbelysningen åt mig, men också åt Morfar.
 
♥ Framåt helgen ska det julpyntas! Hänga upp julstjärnor och slingor, ställa upp glittriga små granar snöflingor, hjärtan och mycket mer!
 
 
Det är allt tror jag.. Lägger in lite allmäna bilder från förra veckan som ger mig julvibbar.
 
 
 
 
 
 
 
 
Snart Jul hörrni ❤
 

Kommentera här: