Julinköp under Året - Del 2!

Nu fortsätter vi med lite fler julsaker jag har fyndat under året :)!
Första delen hittar du här. Allt i detta inlägg fyndades i Danmark när jag var där i slutet av November (reseinlägg finns här om någon är nyfiken :)). Nu blir det änglar och diamanter!
 
Den söta Änglaljusstaken köpte jag för 15 danska kronor (om jag inte minns fel) Köptes i en "Röda Korset - butik" i Odense. Granpyntet köptes på rea i mataffär i Danmark. Dom var nedsatta och kostade 10 danska kronor för ett 3-pack, köpte 3 kartonger.
 
 
Skålen köpte jag på Röda Korset fast i sommras, ingen julsak men passar till julen :). Dom guldiga diamanterna köpte begangnade fast i orginalförpackning för 18 Danska kronor.
 
 
 
Okej dom här plåtburkarna kanske inte är renodlat juliga men dom passar ju verkligen in i juldekoren så dom får va med här :). Köptes i "Röda Korset" - butiken för 30 (trippelburkarna), respektive 10 danska kronor.
 
 

Kommentera här: